Reviews van deze auteur (3256)

Problemen q5, onbeschofte behandeling en verkeerde onderdelen

Review over Audi

Mijn vriendin koopt een q5 bij Heron purmerend als de garantie net verlopen is doen zich allerlei electronische storingen voor, tot 4 keer de laatste 6 maanden is de auto terug geweest, de onbeschofte houding van de service medewerker over ons commentaar iedere keer over de rekening (geen service dus) niet verholpen. In het oosten van het land wederom aan de kant, wegenwacht brengt ons naar een audi garage en wat blijkt ze lossen daar in een half uurtje de storing op met de woorden "excuses het mag niet gebeuren,en nee dit is audi service dus geen rekening" en een fooitje was op zijn plaats. Geen enkele last meer. Toch nog eens langs heron purmerend gereden. Ik ben er nu achter waarom het het slecht werkt aldaar. Uitgifte verkeerde onderdelen aan monteurs, spanningen tussen de diverse afdelingen als service desks, monteurs, magazijn, leiding. Het kan zijn dat er overdreven wordt door monteurs maar de onvrede die heerst is groot en als de tijden aantrekken raakt heron personeel kwijt door de houding en angst cultuur die er heerst.

Sterke punten
Op zich een hoede auto

Zwakke punten
Slechte service van de garage, slechte oplossingen door onvrede en angstcultuur waardoor er problemen ontslaan, zowel bij volkswagen als bij audi, sinds maanden slechte service bij de onderdelen bekoming volkswagen.

Dus op zich audi een goed merk alleen kijk uit waar je hem koopt en/of laat onderhouden.

Ford fiesta met extra pakketten

Review over Ford

Bij ardea een fiesta gekocht met diverse extra pakketten. Zo ook een tom tom. Nu blijkt dat het geen tom tom is maar een inferieur merk mijn inziens, daarbij dat er geen wijzigingen van stem of wat dan ook gemaakt kan worden, dat er niet gereageerd wordt op de vele fouten die op de route verteld worden, ardea er niets aan wenst te doen, updates ver over de €100 kosten dus ook bij de verkoop is het kaartje niet geupdate! Mijn vorige auto, ander merk, kreeg ik 4 x een update gratis bij een beurt. Ardea nee dank u, mijn onderhoud gaat door een ander gebeuren.

Zwakke punten
Zeer slechte service van ford/ardea, " nee mijnheer ford beslist, wij kunnen niks, wij mogen zelfs niks, nee het is geen tom tom het is ???, tja komt u nog maar eens terug later. Op de rit van amsterdam naar limburg 11 verkeerde aanwijzingen van verkeerde rijbaan, links af ipv rechts af, verkeerde aanwijzingen vanaf het begin dus slechte sateliet ontvangst enz. Een losse tom tom had veel geld bespaard en vele keren beter gewerkt.

reacties: