Nissan Importeur reageert niet. Auto totalos van maar net 5 jaar oud.
Vanaf november staat mijn Nissan E-NV200 stil. Foutje in de accu. Nissan gevraagd om een oplossing. Helaas na maanden vragen en mailen staat de auto nog steeds bij de dealer. Waarde van de auto? Circa 15000. Nieuw accupakket? 15000. Auto is 5 jaar oud en heeft net over de 100.000km. Wees gewaarschuwd, koop geen Nissan. Ze bellen of mailen niet eens terug. Te triest voor woorden. En onze politiek wil alles groen hebben. Jaja, een auto van 5 jaar oud is in eens totalos. Hoezo groen? Leuk voor de rijken onder ons maar niet voor 80% van Nederland. Trap er niet in Mensen. Niet in elektrische rijden, Niet in Nissan en niet in de groene partijen. Binnenkort meer. Nu bezig met de bouw van een website voor het hele verhaal en een stickerset voor de auto welke als waarschuwing door Nederland zal gaan staan op cruciale punten. Wordt vervolgt
Sterke punten Het niet nakomen van afspraken
Zwakke punten Slecht accu pakket waardoor de auto na 5 jaar totalos is.
Ford producten zijn van middelmatige kwaliteit. Dit gaat samen met de middelmatige prijs die je er voor betaald.
Absoluut slecht is de service van Ford. Alle middelen worden ingezet om onder garantie uit te geraken. Op een klacht wordt niet gereageerd - dit is company policy en je moet bereid zijn gerechtelijke procedures te voeren om te krijgen waar je recht op hebt.
Sterke punten Value Ford money war hun wagens betreft.
Chassis en wegligging
Zwakke punten Middelmatig tot slechte onderdelen.
Geen service
Ford schuwt niet om de wettelijke grenzen te overschrijden om te besparen
Alfa Romeo is gewoon altijd al mooi geweest.
Je rijdt er lekker in en het is snel sportief en gaaf, je beleeft er veel rijplezier aan en natuurlijk heel mooi
Sterke punten Mooi.
Snel.
Nieuwe modellen zijn heel betrouwbaar. (ookal zeggen mensen van niet(if you never drive one, you will never understand one)
Zwakke punten oOn moet je rijdend houden anders gaan ze roesten maar dit moet geen probleem zijn.
Nissan Qashqai gekocht op 28/01/2015.
02/2017 : nieuwe batterij
05/2017 : Chassis probleem control systeem
Sofrware gecheckt en opnieuw geinstalleerd
07/2019 : nieuwe ditributieketting
09/2019 : opnieuw Chassis probleem control systeem.
Nu zou EMC volledig vervangen moeten worden.
Sterke punten Niet gevonden
Zwakke punten Batterij, electronica, geen accelleratie
onze hymer is nu 8 jaar oud en heel plezierig in gebruik...maar....er moest wel wat aan gebeuren !
deurknop voorportier brak af(plastic)..raam voorportier regende in (waardoor telkens kortsluiting)..instap chauffeurskant scheurde doormidden(plastic)..waterpomp verroest..dakluiklekte((rand verroest)..douchevloer(doormidden gescheurd (plastic)..garagevloer verrot (hout)..en dat dan naast..."normale" reparaties als 3 accu's..4 banden..dynamo..waterkraan kapot....brandstof filter ect...
is dat bij hymer gewoon ????
Navigatiesysteem kent veel al lang bestaande wegen niet. Tevens geeft hij wegen aan die niet bestaan, na klacht, heb je de mogelijkheid om het systeem te upgraten voor 98,00 ? terwijl ik een paar weken na de aanschaf hiervan melding heb gemaakt.
Ik vind dat een zeer slechte servise!
Sterke punten Verder vind ik het een fijne auto en zou hem aanraden maar wel eerst de navigator controleren.
Zwakke punten Slechte navigator en servise na klacht.
Al zeker 30 jaar een Nissan gehad.Nu in 2017 weer en nieuwe Note gekocht.Airco ging al na enkele weken kapot.Duurde een half jaar voordat het gerepareerd was en ze hadden de middenconsole ook vernield{breuk}Moesten we zelf achteraan anders was het niet gerepareerd.Ook linker style bevestiging airbag kapot.Ze zeiden "Heeft U dit niet zelf gedaan bij het instappen elke keer?"Schade 88 euro.Heb Nissan Nederland gebeld hierover en dat ik dit schandalig vond als trouwe klant.Dag daarna werd ik gebeld met de mededeling dat de schade niet vergoedt werd.
Trouwens bij het ophalen van de auto kon er niet eens een bloemetje of fles wijn af...Nissan wat is er met jullie gebeurd de laatste tijd?VOOR MIJ:NOOIT MEER EEN NISSAN!!
Sterke punten geen
Zwakke punten Geen klantenbinding.
Slechte service.
Ze leggen de rode loper voor je uit als je een nieuwe auto koopt,maar zodra je een klacht hebt geven ze niet thuis.
Een aantal maanden geleden kwam mijn garage erachter dat er 2 boutjes met veertjes ontbraken op mijn Brembo keramische remschijven van mijn Panamera. Zij gaven aan dat ze deze onderdelen niet konden bestellen. Auto bij de officiele dealer in Rotterdam gebracht, echter zij gave aan dat ze geen boutjes konden monteren en de enige optie is het vervangen van de 2 complete remmen ad 7.000 euro per wiel. Wel hadden ze nog twee boutjes verwijderd. De boutjes zijn door corrossie aangetast en het vervangen ervan zou wel de oplossing zijn. Mailtjes gezonden naar Brembo, echter geen antwoord. Met name de veertjes zijn bijzonder en nergens te verkrijgen. Jullie begrijpen dat ik helemaal gek word, 14.000 euro omdat er wat boutjes zijn doorgeroest. Ik voel me gewoon opgelicht....
Sterke punten Geen
Zwakke punten Onbegrijpelijke Porsche policy, geldklopperij. Ik weet niet wat de wetgever er van vind, maar goedwerkende remmen gaan op de vuilnishoop vanwege wat boutjes.
Een nieuwe Audi A4 met een probleem met de airco. Het gevolg was dat de auto meer dan 3 weken bij de garage heeft gestaan. De arrogantie van de servicedesk is ongekend. Als je dit met collega's of kennissen deelt hoor je soort gelijke ervaringen. Voor mij nooit meer een Audi of andere auto van Wittebrug
Heb met veel plezier mijn tweede Tesla Model S in gebruik genomen. Echter deze is in laadvermogen naar beneden bijgesteld. Ik wil toch snel kunnen laden. Gelukkig is het mogelijk om het laadvermogen op te schroeven. Onderdeel bestellen en installeren. Helaas wacht ik nu bijna 2 maanden op levering van het onderdeel bij Tesla Service punt. Inmiddels reageert niemand meer op mijn vragen en verzoeken. Ik struggle maar met lange laadsessies.
Heb 2 jaar geleden een Jaguar XF gekocht bij dealer. Bij eerste beurt na een jaar (ook bij dealer) is lek aan sperdifferentieel geconstateerd bij km-stand 69.000. Bij 2e beurt bij 79.000 is dit opnieu geconstateerd en sperdifferentieel moest vervangen worden. Omdat Jaguar naar andere leverancier van onderdelen is overgestapt moet de klant daarnaast ook maar even een nieuwe assenset van meer dan 1000 euro betalen. Totale kosten ; 4.884 euro en dat voor een auto van 6 jaar oud (toen euvel ontdekt werd) met 69.000 km op de teller met een nieuwprijs van 86.000 euro.
Op mijn verzoek om coulance ving ik bij de dealer en bij Jaguar NL bot. Nog geen honderd euro kon er van af. Ze kenden de onderhoudshistorie niet (alhoewel het afgestempelde boekje alleen maar Jaguar dealers liet zien) en ik was niet 1e koper. 2e hands Jaguar kopen raad ik dan ook ten strengste af want je wordt door Jaguar niet als klant gezien.
Sterke punten absoluut geen. vooral niet hoe ik behandeld ben!
Zwakke punten Allerzwakste is dat ik na betaling van de bijna 5.000 euro aan reparatie ook nog ruim 40 euro moest afrekenen voor vervangend vervoer
Ik heb op 23 juni 2014 een nieuwe c5 2.0 hdi exclusive plus gekocht met de befaamde hydractive plus iii vering. Het is een waar genot om daarmee te rijden je zit als het ware in een wieg waardoor je soms het gevoel hebt dat u met deze wagen in slaap zou vallen . Een echt rijcomfort om U tegen te zeggen .Sindsdien heb ik 40.000 km gereden en mijn gemiddeld verbruik ligt NOOIT boven 5.7 liter. Dat vindt ik persoonlijk zeer goed .Vorig jaar reed ik met drie volwassen personen erbij en de koffer vol bagage naar Duitsland en ik had een verbruik van 4.6 liter dat is echt subliem voor een wagen met 200 din pk.Er zijn natuurlijk ook minpuntjes aan dit voertuig met name dat er binnen in veel te weinig bergruimte is bv naast het stuur links is er een zeer klien klapdeurtje waar je niks in kwijt kan , hetzelfde geld voor een miniscuul bergvakje in de middenconsole, en wanneer het handschoenkastje opgeklapt wordt valt alles eruit omdat de hellingshoek naar voor is gemaakt en niet naar achter. Anders kan ik niks melden over dit voertuig met een subliem rijcomfort.
Sterke punten Zeer laag verbruik , een subliem rijcomfort en een zeer goed wegligging .Als u de optionele beter geluidsinstallatie heeft gekocht met 9 speakers is het een goed keuze.
Zwakke punten Achteraan krappe beenruimte ,en weinig of geen bergruimte binnenin , ook verlies van koffervolume omdat er twee grote scharnierarmen in iedere hoek zitten .
Ik in het bezit van een Porsche Cayenne en heb er alleen maar ellende mee.
Gekocht Porsche Gelderland, mooie praatjes maar heb al 1 jaar niks dan problemen met de Auto en word tot op heden niks gedaan.
De ene probleem is nog niet opgelost of het ander probleem meld zich al weer aan. Het enigste voordeel wat ik heb is dat ik nog 2 jaar garantie heb.
Ik kan alleen maar zeggen, als van deze als ik van deze wagen af kon was hij al weg geweest maar dan verlies ik er te veel op.
Sterke punten Nog niet ontdek ! Oh ja, hij komt vaak in de garage
Ik heb een nieuwe auto (actyon sports) dat geleverd is op 17-7-2015 met volgende onafgewerkte of ontbrekende punten.
Camera vooraan ontbreekt
boxen vooraan werken niet
usb aansluiting werkt niet
gps werkt soms
telefoon overname via radio werkt soms
signalisatie op dashboard voor te weten dat mijn lichten branden of niet is een ramp. De lampen branden zogezegd altijd..
Voor bovenstaande punten af te werken is het materiaal voor de levering reeds in bestelling geplaatst door de garage XXXXXXX. Blijkbaar geeft deze persoon al tientallen keren geprobeerd voor een leveringsdatum van jullie te bekomen. Zonder succes. Graag ontvang ik een leveringsdatum van de bestelde onderdelen of bevestiging dat jullie dit niet kunnen oplossen en dat ik naar een andere garage moet gaan voor een oplossing van mijn problemen.
wachtend op een positief antwoord.
Bellemans Dirk
ijzerenkruisstraat 28
1761 Roosdaal
0494/45 20 97
Sterke punten lange wachttijden en geen correcte antwoorden. bieden geen oplossing maar enkel uitstel
Ik heb 2,5 jaar een Aixam Crossover en ik ben al 2,5 jaar bezig om een goede temperatuurmeting te krijgen, Ik heb vele temperatuurvoelers versleten en zelfs deze week een nieuw electronisch dashboard gehad van mijn dealer maar het mag allemaal niet helpen. Ook het plaatsen op andere plaatsen van mijn temperatuurmeter helpt niet. Het blijft altijd tussen de 5 en 10 graden naar beneden afwijken. Mijn dealer weet het ook niet meer. Afgelopen winter was het zelfs -10 en meer volgens de meting van min dashboard.
Zeer slechte ervaring met mijn Nissan Qashqai. In 2012 nieuw bij firma de Graaff uit Waalwijk gekocht en niets dan problemen gehad. Rammelende achterklep, ruiten die niet dicht gaan, trillende buitenspiegels, lekkende uitlaat demper die ze repareren met pasta?? stotterende motor wat Nissan Nederland en de dealer niet op kunnen lossen.
Nee ze hebben mij altijd verteld dat Nissan betrouwbaar is, maar voor mij absoluut geen Nissan meer.
Conclusie
Met deze review wil ik aangeven dat een grote merkdealer niet altijd beter is dan een kleine vak garage. Concreet: onze ervaring bij Nissan dealer de Graaf uit Waalwijk is alles behalve positief.
Tot slot betreur ik het dat ik van Nissan Nederland in het hele proces op mijn ingediende mailtjes en telefoontjes nooit een reactie heb terug gekregen. Mogelijk dat Nissan Nederland hier een verbeterslag in kan halen.
In 2010 hebben wij een nieuwe camper gekocht bij mobiledrome in Roosendaal.
Omdat we al eerder zo'n prachtige hymer hadden gehad, en daar goede ervaringen mee hadden, hebben we een hymer B klasse 674SL gekocht.
Uiteindelijk wil je ook kiezen voor de Duitse degelijkheid !!
Helaas is dit een grote teleurstelling geworden.
Bij de aankoop van elk voertuig zijn er in het begin wat kinderziekten weg te werken, maar bij deze is het echt bizar.
Ondanks dat Mobiledrome er veel aan heeft gedaan om diverse problemen op te lossen, blijft het een ellende.
Homer Nederland weigert de problemen op te lossen. Zelfs na een maandenlange mailwisseling zijn ze niet bereid tot enige tegemoetkoming.
Sterke punten De 3.0 liter dieselmoter van Fiat loopt als een zonnetje !!
Zwakke punten -De binnen airco voldoet bij lange na niet aan datgene wat hij behoort te doen. Na een dag voluit draaien in het warme Italie bij 34 graden, is het s'avonds om 20.00 uur in de camper 33.5 graden.
- De oven moet je open laten staan, anders gaat hij uit !!!
- De sfeerverlichting brand niet goed. Een klein gedeelte blijft zelf het gehele jaar branden. Zelfs na reparatie is het niet opgelost.
- De kastjes sluiten niet goed
- Een cilinder van een slot verloren .
- De televisie maakt bij het aangaan van de binnenverlichting een brommend geluid.
Verder zijn er nog vele mankementen welke nooit zijn of worden opgelost
Eind juni zijn we onze nieuwe auto gaan bestellen. opel astra tourer sport. Er is een wachttijd tot oktober. Er is een wagen in overname. Hiervoor kregen wij de overnamepremie en een prijs voor de oude wagen. Dit is beide mee verwerkt in de bestelbon en aankoopfactuur. Tijdens de wachttijd kunnen wij dus nog gebruik maken van de oude wagen. Door slijtage is er echter een probleem met deze wagen. Opel zegt dat wij deze nog moeten laten maken. Terwijl de wagen niet meer zal worden gebruikt wegens verplaatsing naar het werk met de fiets. We hebben dit ondertussen dus ook gedaan en kostprijs was 130 euro terwijl wij normaal gezien binnen een 3 tal weken onze nieuwe wagen hebben.
door de slechte service bij jaguar antwerp hef in mijn jaguar van de hand gedaan en een BMW gekocht in plaats van een jaguar XF en wil vanaf nu een brieven en mail meer ontvangen
zie klachten mail eerder verstuurt naar jaguar
Mijn vriendin koopt een q5 bij Heron purmerend als de garantie net verlopen is doen zich allerlei electronische storingen voor, tot 4 keer de laatste 6 maanden is de auto terug geweest, de onbeschofte houding van de service medewerker over ons commentaar iedere keer over de rekening (geen service dus) niet verholpen. In het oosten van het land wederom aan de kant, wegenwacht brengt ons naar een audi garage en wat blijkt ze lossen daar in een half uurtje de storing op met de woorden "excuses het mag niet gebeuren,en nee dit is audi service dus geen rekening" en een fooitje was op zijn plaats. Geen enkele last meer. Toch nog eens langs heron purmerend gereden. Ik ben er nu achter waarom het het slecht werkt aldaar. Uitgifte verkeerde onderdelen aan monteurs, spanningen tussen de diverse afdelingen als service desks, monteurs, magazijn, leiding. Het kan zijn dat er overdreven wordt door monteurs maar de onvrede die heerst is groot en als de tijden aantrekken raakt heron personeel kwijt door de houding en angst cultuur die er heerst.
Sterke punten Op zich een hoede auto
Zwakke punten Slechte service van de garage, slechte oplossingen door onvrede en angstcultuur waardoor er problemen ontslaan, zowel bij volkswagen als bij audi, sinds maanden slechte service bij de onderdelen bekoming volkswagen.
Dus op zich audi een goed merk alleen kijk uit waar je hem koopt en/of laat onderhouden.
Bij ardea een fiesta gekocht met diverse extra pakketten. Zo ook een tom tom. Nu blijkt dat het geen tom tom is maar een inferieur merk mijn inziens, daarbij dat er geen wijzigingen van stem of wat dan ook gemaakt kan worden, dat er niet gereageerd wordt op de vele fouten die op de route verteld worden, ardea er niets aan wenst te doen, updates ver over de Â100 kosten dus ook bij de verkoop is het kaartje niet geupdate! Mijn vorige auto, ander merk, kreeg ik 4 x een update gratis bij een beurt. Ardea nee dank u, mijn onderhoud gaat door een ander gebeuren.
Zwakke punten Zeer slechte service van ford/ardea, " nee mijnheer ford beslist, wij kunnen niks, wij mogen zelfs niks, nee het is geen tom tom het is ???, tja komt u nog maar eens terug later. Op de rit van amsterdam naar limburg 11 verkeerde aanwijzingen van verkeerde rijbaan, links af ipv rechts af, verkeerde aanwijzingen vanaf het begin dus slechte sateliet ontvangst enz. Een losse tom tom had veel geld bespaard en vele keren beter gewerkt.
Koop nooit een Elek. NISSAN
Review over NissanNissan Importeur reageert niet. Auto totalos van maar net 5 jaar oud.
Vanaf november staat mijn Nissan E-NV200 stil. Foutje in de accu. Nissan gevraagd om een oplossing. Helaas na maanden vragen en mailen staat de auto nog steeds bij de dealer. Waarde van de auto? Circa 15000. Nieuw accupakket? 15000. Auto is 5 jaar oud en heeft net over de 100.000km. Wees gewaarschuwd, koop geen Nissan. Ze bellen of mailen niet eens terug. Te triest voor woorden. En onze politiek wil alles groen hebben. Jaja, een auto van 5 jaar oud is in eens totalos. Hoezo groen? Leuk voor de rijken onder ons maar niet voor 80% van Nederland. Trap er niet in Mensen. Niet in elektrische rijden, Niet in Nissan en niet in de groene partijen. Binnenkort meer. Nu bezig met de bouw van een website voor het hele verhaal en een stickerset voor de auto welke als waarschuwing door Nederland zal gaan staan op cruciale punten. Wordt vervolgt
Sterke punten
Het niet nakomen van afspraken
Zwakke punten
Slecht accu pakket waardoor de auto na 5 jaar totalos is.
Ford teleurstellend
Review over FordFord producten zijn van middelmatige kwaliteit. Dit gaat samen met de middelmatige prijs die je er voor betaald.
Absoluut slecht is de service van Ford. Alle middelen worden ingezet om onder garantie uit te geraken. Op een klacht wordt niet gereageerd - dit is company policy en je moet bereid zijn gerechtelijke procedures te voeren om te krijgen waar je recht op hebt.
Sterke punten
Value Ford money war hun wagens betreft.
Chassis en wegligging
Zwakke punten
Middelmatig tot slechte onderdelen.
Geen service
Ford schuwt niet om de wettelijke grenzen te overschrijden om te besparen
GEWELDIG
Review over Alfa RomeoAlfa Romeo is gewoon altijd al mooi geweest.
Je rijdt er lekker in en het is snel sportief en gaaf, je beleeft er veel rijplezier aan en natuurlijk heel mooi
Sterke punten
Mooi.
Snel.
Nieuwe modellen zijn heel betrouwbaar. (ookal zeggen mensen van niet(if you never drive one, you will never understand one)
Zwakke punten
oOn moet je rijdend houden anders gaan ze roesten maar dit moet geen probleem zijn.
Nissan Qashqai : nooit meer
Review over NissanNissan Qashqai gekocht op 28/01/2015.
02/2017 : nieuwe batterij
05/2017 : Chassis probleem control systeem
Sofrware gecheckt en opnieuw geinstalleerd
07/2019 : nieuwe ditributieketting
09/2019 : opnieuw Chassis probleem control systeem.
Nu zou EMC volledig vervangen moeten worden.
Sterke punten
Niet gevonden
Zwakke punten
Batterij, electronica, geen accelleratie
hymer B 674 SL
Review over Hymeronze hymer is nu 8 jaar oud en heel plezierig in gebruik...maar....er moest wel wat aan gebeuren !
deurknop voorportier brak af(plastic)..raam voorportier regende in (waardoor telkens kortsluiting)..instap chauffeurskant scheurde doormidden(plastic)..waterpomp verroest..dakluiklekte((rand verroest)..douchevloer(doormidden gescheurd (plastic)..garagevloer verrot (hout)..en dat dan naast..."normale" reparaties als 3 accu's..4 banden..dynamo..waterkraan kapot....brandstof filter ect...
is dat bij hymer gewoon ????
Slecht navigatiesysteem in nieue aygo
Review over ToyotaNavigatiesysteem kent veel al lang bestaande wegen niet. Tevens geeft hij wegen aan die niet bestaan, na klacht, heb je de mogelijkheid om het systeem te upgraten voor 98,00 ? terwijl ik een paar weken na de aanschaf hiervan melding heb gemaakt.
Ik vind dat een zeer slechte servise!
Sterke punten
Verder vind ik het een fijne auto en zou hem aanraden maar wel eerst de navigator controleren.
Zwakke punten
Slechte navigator en servise na klacht.
Nooit meer een NISSAN!!!!!!
Review over NissanAl zeker 30 jaar een Nissan gehad.Nu in 2017 weer en nieuwe Note gekocht.Airco ging al na enkele weken kapot.Duurde een half jaar voordat het gerepareerd was en ze hadden de middenconsole ook vernield{breuk}Moesten we zelf achteraan anders was het niet gerepareerd.Ook linker style bevestiging airbag kapot.Ze zeiden "Heeft U dit niet zelf gedaan bij het instappen elke keer?"Schade 88 euro.Heb Nissan Nederland gebeld hierover en dat ik dit schandalig vond als trouwe klant.Dag daarna werd ik gebeld met de mededeling dat de schade niet vergoedt werd.
Trouwens bij het ophalen van de auto kon er niet eens een bloemetje of fles wijn af...Nissan wat is er met jullie gebeurd de laatste tijd?VOOR MIJ:NOOIT MEER EEN NISSAN!!
Sterke punten
geen
Zwakke punten
Geen klantenbinding.
Slechte service.
Ze leggen de rode loper voor je uit als je een nieuwe auto koopt,maar zodra je een klacht hebt geven ze niet thuis.
2 boutjes van 14.000 euro voor mijn Porsche Panamera
Review over PorscheEen aantal maanden geleden kwam mijn garage erachter dat er 2 boutjes met veertjes ontbraken op mijn Brembo keramische remschijven van mijn Panamera. Zij gaven aan dat ze deze onderdelen niet konden bestellen. Auto bij de officiele dealer in Rotterdam gebracht, echter zij gave aan dat ze geen boutjes konden monteren en de enige optie is het vervangen van de 2 complete remmen ad 7.000 euro per wiel. Wel hadden ze nog twee boutjes verwijderd. De boutjes zijn door corrossie aangetast en het vervangen ervan zou wel de oplossing zijn. Mailtjes gezonden naar Brembo, echter geen antwoord. Met name de veertjes zijn bijzonder en nergens te verkrijgen. Jullie begrijpen dat ik helemaal gek word, 14.000 euro omdat er wat boutjes zijn doorgeroest. Ik voel me gewoon opgelicht....
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Onbegrijpelijke Porsche policy, geldklopperij. Ik weet niet wat de wetgever er van vind, maar goedwerkende remmen gaan op de vuilnishoop vanwege wat boutjes.
Waardeloze service Audi Wittebrug
Review over AudiEen nieuwe Audi A4 met een probleem met de airco. Het gevolg was dat de auto meer dan 3 weken bij de garage heeft gestaan. De arrogantie van de servicedesk is ongekend. Als je dit met collega's of kennissen deelt hoor je soort gelijke ervaringen. Voor mij nooit meer een Audi of andere auto van Wittebrug
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Service organisatie
Onderdelen
Review over TeslaHeb met veel plezier mijn tweede Tesla Model S in gebruik genomen. Echter deze is in laadvermogen naar beneden bijgesteld. Ik wil toch snel kunnen laden. Gelukkig is het mogelijk om het laadvermogen op te schroeven. Onderdeel bestellen en installeren. Helaas wacht ik nu bijna 2 maanden op levering van het onderdeel bij Tesla Service punt. Inmiddels reageert niemand meer op mijn vragen en verzoeken. Ik struggle maar met lange laadsessies.
SPIJTIG.....
Sterke punten
alles verspeeld
Zwakke punten
te lange lijst
Zeer slechte service
Review over JaguarHeb 2 jaar geleden een Jaguar XF gekocht bij dealer. Bij eerste beurt na een jaar (ook bij dealer) is lek aan sperdifferentieel geconstateerd bij km-stand 69.000. Bij 2e beurt bij 79.000 is dit opnieu geconstateerd en sperdifferentieel moest vervangen worden. Omdat Jaguar naar andere leverancier van onderdelen is overgestapt moet de klant daarnaast ook maar even een nieuwe assenset van meer dan 1000 euro betalen. Totale kosten ; 4.884 euro en dat voor een auto van 6 jaar oud (toen euvel ontdekt werd) met 69.000 km op de teller met een nieuwprijs van 86.000 euro.
Op mijn verzoek om coulance ving ik bij de dealer en bij Jaguar NL bot. Nog geen honderd euro kon er van af. Ze kenden de onderhoudshistorie niet (alhoewel het afgestempelde boekje alleen maar Jaguar dealers liet zien) en ik was niet 1e koper. 2e hands Jaguar kopen raad ik dan ook ten strengste af want je wordt door Jaguar niet als klant gezien.
Sterke punten
absoluut geen. vooral niet hoe ik behandeld ben!
Zwakke punten
Allerzwakste is dat ik na betaling van de bijna 5.000 euro aan reparatie ook nog ruim 40 euro moest afrekenen voor vervangend vervoer
Zalige wagen
Review over CitroënIk heb op 23 juni 2014 een nieuwe c5 2.0 hdi exclusive plus gekocht met de befaamde hydractive plus iii vering. Het is een waar genot om daarmee te rijden je zit als het ware in een wieg waardoor je soms het gevoel hebt dat u met deze wagen in slaap zou vallen . Een echt rijcomfort om U tegen te zeggen .Sindsdien heb ik 40.000 km gereden en mijn gemiddeld verbruik ligt NOOIT boven 5.7 liter. Dat vindt ik persoonlijk zeer goed .Vorig jaar reed ik met drie volwassen personen erbij en de koffer vol bagage naar Duitsland en ik had een verbruik van 4.6 liter dat is echt subliem voor een wagen met 200 din pk.Er zijn natuurlijk ook minpuntjes aan dit voertuig met name dat er binnen in veel te weinig bergruimte is bv naast het stuur links is er een zeer klien klapdeurtje waar je niks in kwijt kan , hetzelfde geld voor een miniscuul bergvakje in de middenconsole, en wanneer het handschoenkastje opgeklapt wordt valt alles eruit omdat de hellingshoek naar voor is gemaakt en niet naar achter. Anders kan ik niks melden over dit voertuig met een subliem rijcomfort.
Sterke punten
Zeer laag verbruik , een subliem rijcomfort en een zeer goed wegligging .Als u de optionele beter geluidsinstallatie heeft gekocht met 9 speakers is het een goed keuze.
Zwakke punten
Achteraan krappe beenruimte ,en weinig of geen bergruimte binnenin , ook verlies van koffervolume omdat er twee grote scharnierarmen in iedere hoek zitten .
Porsche Cayenne zwaar teleurgesteld
Review over PorscheIk in het bezit van een Porsche Cayenne en heb er alleen maar ellende mee.
Gekocht Porsche Gelderland, mooie praatjes maar heb al 1 jaar niks dan problemen met de Auto en word tot op heden niks gedaan.
De ene probleem is nog niet opgelost of het ander probleem meld zich al weer aan. Het enigste voordeel wat ik heb is dat ik nog 2 jaar garantie heb.
Ik kan alleen maar zeggen, als van deze als ik van deze wagen af kon was hij al weg geweest maar dan verlies ik er te veel op.
Sterke punten
Nog niet ontdek ! Oh ja, hij komt vaak in de garage
Zwakke punten
Te veel om op te noemen
onafgewerkte auto geleverd en betaald nu geen oplossing te vinden
Review over Ssang YongIk heb een nieuwe auto (actyon sports) dat geleverd is op 17-7-2015 met volgende onafgewerkte of ontbrekende punten.
Camera vooraan ontbreekt
boxen vooraan werken niet
usb aansluiting werkt niet
gps werkt soms
telefoon overname via radio werkt soms
signalisatie op dashboard voor te weten dat mijn lichten branden of niet is een ramp. De lampen branden zogezegd altijd..
Voor bovenstaande punten af te werken is het materiaal voor de levering reeds in bestelling geplaatst door de garage XXXXXXX. Blijkbaar geeft deze persoon al tientallen keren geprobeerd voor een leveringsdatum van jullie te bekomen. Zonder succes. Graag ontvang ik een leveringsdatum van de bestelde onderdelen of bevestiging dat jullie dit niet kunnen oplossen en dat ik naar een andere garage moet gaan voor een oplossing van mijn problemen.
wachtend op een positief antwoord.
Bellemans Dirk
ijzerenkruisstraat 28
1761 Roosdaal
0494/45 20 97
Sterke punten
lange wachttijden en geen correcte antwoorden. bieden geen oplossing maar enkel uitstel
Review over Tesla
klacht over de temperatuurvoeler
Review over AixamIk heb 2,5 jaar een Aixam Crossover en ik ben al 2,5 jaar bezig om een goede temperatuurmeting te krijgen, Ik heb vele temperatuurvoelers versleten en zelfs deze week een nieuw electronisch dashboard gehad van mijn dealer maar het mag allemaal niet helpen. Ook het plaatsen op andere plaatsen van mijn temperatuurmeter helpt niet. Het blijft altijd tussen de 5 en 10 graden naar beneden afwijken. Mijn dealer weet het ook niet meer. Afgelopen winter was het zelfs -10 en meer volgens de meting van min dashboard.
Slechte dervice Nissan Nederland en dealer de Graaff uit Waalwijk
Review over NissanZeer slechte ervaring met mijn Nissan Qashqai. In 2012 nieuw bij firma de Graaff uit Waalwijk gekocht en niets dan problemen gehad. Rammelende achterklep, ruiten die niet dicht gaan, trillende buitenspiegels, lekkende uitlaat demper die ze repareren met pasta?? stotterende motor wat Nissan Nederland en de dealer niet op kunnen lossen.
Nee ze hebben mij altijd verteld dat Nissan betrouwbaar is, maar voor mij absoluut geen Nissan meer.
Conclusie
Met deze review wil ik aangeven dat een grote merkdealer niet altijd beter is dan een kleine vak garage. Concreet: onze ervaring bij Nissan dealer de Graaf uit Waalwijk is alles behalve positief.
Tot slot betreur ik het dat ik van Nissan Nederland in het hele proces op mijn ingediende mailtjes en telefoontjes nooit een reactie heb terug gekregen. Mogelijk dat Nissan Nederland hier een verbeterslag in kan halen.
Sterke punten
nvt
Zwakke punten
te veel om op te noemen
klachten hymerB 674SL
Review over HymerIn 2010 hebben wij een nieuwe camper gekocht bij mobiledrome in Roosendaal.
Omdat we al eerder zo'n prachtige hymer hadden gehad, en daar goede ervaringen mee hadden, hebben we een hymer B klasse 674SL gekocht.
Uiteindelijk wil je ook kiezen voor de Duitse degelijkheid !!
Helaas is dit een grote teleurstelling geworden.
Bij de aankoop van elk voertuig zijn er in het begin wat kinderziekten weg te werken, maar bij deze is het echt bizar.
Ondanks dat Mobiledrome er veel aan heeft gedaan om diverse problemen op te lossen, blijft het een ellende.
Homer Nederland weigert de problemen op te lossen. Zelfs na een maandenlange mailwisseling zijn ze niet bereid tot enige tegemoetkoming.
Sterke punten
De 3.0 liter dieselmoter van Fiat loopt als een zonnetje !!
Zwakke punten
-De binnen airco voldoet bij lange na niet aan datgene wat hij behoort te doen. Na een dag voluit draaien in het warme Italie bij 34 graden, is het s'avonds om 20.00 uur in de camper 33.5 graden.
- De oven moet je open laten staan, anders gaat hij uit !!!
- De sfeerverlichting brand niet goed. Een klein gedeelte blijft zelf het gehele jaar branden. Zelfs na reparatie is het niet opgelost.
- De kastjes sluiten niet goed
- Een cilinder van een slot verloren .
- De televisie maakt bij het aangaan van de binnenverlichting een brommend geluid.
Verder zijn er nog vele mankementen welke nooit zijn of worden opgelost
Opel Herstelling wagen in overname.
Review over OpelEind juni zijn we onze nieuwe auto gaan bestellen. opel astra tourer sport. Er is een wachttijd tot oktober. Er is een wagen in overname. Hiervoor kregen wij de overnamepremie en een prijs voor de oude wagen. Dit is beide mee verwerkt in de bestelbon en aankoopfactuur. Tijdens de wachttijd kunnen wij dus nog gebruik maken van de oude wagen. Door slijtage is er echter een probleem met deze wagen. Opel zegt dat wij deze nog moeten laten maken. Terwijl de wagen niet meer zal worden gebruikt wegens verplaatsing naar het werk met de fiets. We hebben dit ondertussen dus ook gedaan en kostprijs was 130 euro terwijl wij normaal gezien binnen een 3 tal weken onze nieuwe wagen hebben.
klachten
Review over Jaguardoor de slechte service bij jaguar antwerp hef in mijn jaguar van de hand gedaan en een BMW gekocht in plaats van een jaguar XF en wil vanaf nu een brieven en mail meer ontvangen
zie klachten mail eerder verstuurt naar jaguar
groetjes
Problemen q5, onbeschofte behandeling en verkeerde onderdelen
Review over AudiMijn vriendin koopt een q5 bij Heron purmerend als de garantie net verlopen is doen zich allerlei electronische storingen voor, tot 4 keer de laatste 6 maanden is de auto terug geweest, de onbeschofte houding van de service medewerker over ons commentaar iedere keer over de rekening (geen service dus) niet verholpen. In het oosten van het land wederom aan de kant, wegenwacht brengt ons naar een audi garage en wat blijkt ze lossen daar in een half uurtje de storing op met de woorden "excuses het mag niet gebeuren,en nee dit is audi service dus geen rekening" en een fooitje was op zijn plaats. Geen enkele last meer. Toch nog eens langs heron purmerend gereden. Ik ben er nu achter waarom het het slecht werkt aldaar. Uitgifte verkeerde onderdelen aan monteurs, spanningen tussen de diverse afdelingen als service desks, monteurs, magazijn, leiding. Het kan zijn dat er overdreven wordt door monteurs maar de onvrede die heerst is groot en als de tijden aantrekken raakt heron personeel kwijt door de houding en angst cultuur die er heerst.
Sterke punten
Op zich een hoede auto
Zwakke punten
Slechte service van de garage, slechte oplossingen door onvrede en angstcultuur waardoor er problemen ontslaan, zowel bij volkswagen als bij audi, sinds maanden slechte service bij de onderdelen bekoming volkswagen.
Dus op zich audi een goed merk alleen kijk uit waar je hem koopt en/of laat onderhouden.
Ford fiesta met extra pakketten
Review over FordBij ardea een fiesta gekocht met diverse extra pakketten. Zo ook een tom tom. Nu blijkt dat het geen tom tom is maar een inferieur merk mijn inziens, daarbij dat er geen wijzigingen van stem of wat dan ook gemaakt kan worden, dat er niet gereageerd wordt op de vele fouten die op de route verteld worden, ardea er niets aan wenst te doen, updates ver over de Â100 kosten dus ook bij de verkoop is het kaartje niet geupdate! Mijn vorige auto, ander merk, kreeg ik 4 x een update gratis bij een beurt. Ardea nee dank u, mijn onderhoud gaat door een ander gebeuren.
Zwakke punten
Zeer slechte service van ford/ardea, " nee mijnheer ford beslist, wij kunnen niks, wij mogen zelfs niks, nee het is geen tom tom het is ???, tja komt u nog maar eens terug later. Op de rit van amsterdam naar limburg 11 verkeerde aanwijzingen van verkeerde rijbaan, links af ipv rechts af, verkeerde aanwijzingen vanaf het begin dus slechte sateliet ontvangst enz. Een losse tom tom had veel geld bespaard en vele keren beter gewerkt.
garage
Review over Alfa Romeoals je geen garage hebt, kun je het beste geen alfa nemen, het kleurverlies is gigantisch, daarnaast roest hij onder je kont weg
Sterke punten
start altijd, altijd! Ook bij min 30 graden. Ziet er sportief uit, gaspedaal zeer gevoelig, rijdt hard, klinkt goed
Zwakke punten
lak verkleurt, veel roest, veel onderhoud, duur onderhoud
KLACHTEN INPORTEUR FIAT
Review over JeepIN GARANTIE ZIJNE JEEP-LAREDO-GDI, IS FIAT SLECHT MET NIEUWE ONDERDELEN LEVERING AAN DEALER. WAARDOOR MIN. CA. 5 DAGEN STORING NIET TE VERHELPEN.
Sterke punten
STOER EN ZWAAR ?
Zwakke punten
ELEKTRONICA EN AFWERKING
ALSMEDE ONDERSTEUNING FIAT.